środa, 19 marca 2014

We are the 90's

Hello!
Witajcie Dziewczyny! :) Pogoda nam się trochę popsuła. Miał zawitać tylko na weekend i zaraz zniknąć, natomiast trochę się rozgościła co nie powoduje u mnie dobrego humoru... Dzisiaj zakupiłam sobie strój do biegania na przedwiosenne i letnie dni. Jestem zdania, że mimo tego iż jestem bardzo filigranowa i szczupła postanowiłam nabrać kobiecych kształtów poprzez ćwiczenia :)

W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was zestawienie największych modowych marek reklamujących swoje wiosenne kolekcje w latach 90!

F R O M  T H E  A R C H I V E S


Calvin Klein Wiosna 1993

C H A N E L wiosna 1991


Chloe wiosna 1994


CHRISTIAN LACROIX Wiosna 1990


Christian Dior Wiosna 1990


Dolce & Gabbana Wiosna 1992
To zdjęcie jest moim ulubionym! Isabella Rossellini i Monica Bellucci - fantastyczne modelki.


GUESS 1991 Wiosna


Valentino 1995 Wiosna


GIANNI VERSACE Jesień 1994


Versace Jeans Wiosna 1995


Yves Saint Laurent Wiosna 1991

Która kolekcja najbardziej zwróciła Waszą uwagę? Która w ogóle na nią nie zasługuje? Moją inspiracją jest kolekcja oraz efekt zdjęcia reklamującego kolekcję - Dolce&Gabbana. Zaś kolekcja, która mnie nie zaciekawiła to Christian Lacroix.

Do następnego!


Meet the Author 

Follow me on Instagram
Follow me on Facebook


11 komentarzy:

  1. Sex i nagość :) dwa słowa które opisują tamte czasy modowe, kult modelek sięgał zenitu, mam wrażenie ze teraz w dzisiejszych czasach przeżywamy wielki come back tamtych lat... Ja dorastałam w latach 90 , i mając o 15 lat starsza siostrę, ktora sie tym fascynowala przezywalam to razem z nią, dlatego jestem trochę przesiąknięta tą dekadą :);):P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post! uwielbiam stare fotografie i te stroje, do których po dziś dzień się wraca ... super!
    dzięki super się oglądało!!!

    http://thegrisgirl.blogspot.com.es/2014/03/the-gris-girl-for-dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sie czyta , spodnie z wysokim stanem sa mega <3 Obserwujemy ? ;> (jesli tak to daj znać )
    threeextremefamilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mode z lat 90 :D
    btw. tez cwicze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks so much for the flash back to the 90's! Some of the fashions I still like and some not so much! :)

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello.
    cieszę się, że do mnie zajrzałaś i skomentowałaś post >>dzięki temu dowiedzialam się o twoim extra blog, zagoszczę tutaj na dłużej, masz potencjał, pozytywnie::))) buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie bardziej podobają mi się modelki z lat 90-tych, jak patrzę dzisiaj na reklamy diora czy versace itp. to widzę tam takie brzydkie szkapy, że jedyne co mam ochotę to je nakarmić. Poza tym estetyka tamtego okresu jakoś bardziej do mnie przemawia:) Ciekawy blog, obserwuje i będę zaglądać, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miło wrócić do starych fotografii :) i to jeszcze takich <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wiele seksu było na tych fotografiach,ale mi się to podoba. Bardzo ze smakiem !:) Tamte lata były bardzo piękne:)patrząc na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam te reklamy z Claudią i Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love all the adds!

    It will mean a lot if you have time to check my blog & if you like it maybe follow me ?

    Hope to see you soon on it ,

    Emily from PTT ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Twój komentarz się tutaj nie pojawił oznacza to, że przekroczył pewien poziom przyzwoitości i kultury. Chamstwo nie będzie tutaj tolerowane. W razie pytań dlaczego Twój komentarz się tutaj nie pojawił zapraszam beatamucha94@gmail.com