czwartek, 27 marca 2014

MEN'S FASHION I

Dziś debiutuje mój chłopak, przedstawiam Wam modę męską, którą zamierzam kontynuować na moim blogu. Akcja ma na celu pokazanie, że chłopak może się też fajnie ubrać, bez większego wysiłku, bo moda to zabawa. Mam nadzieję, ze pomysł się spodoba i będzie mieć liczną falę odbiorców. Chłopak ubiera się sam, ja mu nic nie narzucam, niekiedy doradzę, owszem :)




Do dresów niekoniecznie trzeba założyć sportową bluzę, bądź zwykły T-shirt. W tym wypadku dresy zostały połączone ze swetrem Polo Ralph Lauren. Jak dla mnie jest to zestaw idealny na co dzień i nie tylko :) Piszcie, czy pomysł się podoba.


Pozdrawiamy :)








czapka - Polo Ralph Lauren
sweter - Polo Ralph Lauren
spodnie dresowe - HUGO BOSS
buty - Rage Age by Czapul

 

 

Follow me on Instagram @iambeti / Facebook

 

8 komentarzy:

  1. dobra stylówka ! fajnie wyglada polaczenie dwoch odcieni szarosci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja a ty w poście niżej wyglądasz pięknie :0 bardzo mi się podoba :) i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja. Podoba mi się to połączenie. :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the Sweater and Sneaker so much

    FOLLOW ME
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4028614

    OdpowiedzUsuń
  6. haha nie wygląda na zadowolonego :D
    prawie jak mój przed obiektywem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look!!!
    Pomysł z modą męską mi się bardzo podoba,
    na tyle że u siebie też od jakiegoś czasu dodaje takie posty a w roli modela mój luby ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Twój komentarz się tutaj nie pojawił oznacza to, że przekroczył pewien poziom przyzwoitości i kultury. Chamstwo nie będzie tutaj tolerowane. W razie pytań dlaczego Twój komentarz się tutaj nie pojawił zapraszam beatamucha94@gmail.com