sobota, 8 marca 2014

Mobile Mix

Hi!

Od kilku dni w Warszawie świeci piękne słońce. Jest wspaniale! :) Nigdy nie lubiłam zimy. Wiosna i lato jest moją ulubioną porą roku. Już nie mogę doczekać się wakacji, opalonej skóry, krótkich spódniczek, sukienek...Dzisiaj mam dla Was mix zdjęć z ostatniego tygodnia. Dziękuję z całego serducha za 1000 odwiedzających <3 Wiele to dla mnie znaczy :) Jesteście motorem napędzającym moją pracę na blogu! Widzę, że blog cieszy się coraz większą popularnością. Dziękuję, że każdego dnia jesteście ze mną i obiecuję włożyć jeszcze więcej pracy w iambeti. Zapraszam Was do obserwowania mnie na Instagramie, znajdziecie tam więcej  lifestylowych zdjęć :)

Follow me on instagram: @iambeti

 










Z okazji dzisiejszego Dnia Kobiet życzę Wam neonowych szminek, kolorowych paletek cieni, tysiąca kosmicznych szpilek, kapeluszy, pierścionków i wisiorków niezliczoną ilość! Ale tak PRZEDE WSZYSTKIM życzę Wam gorącej, prawdziwej i bezgranicznej MIŁOŚCI. Życzę Wam możliwości rozwijania wszelkich pasji, realizacji planów i marzeń.. i żeby był ktoś, kto zawsze będzie Was przy tym wszystkim wspierał :) Buziaki 

19 komentarzy:

  1. świetny mix ;)
    Wszystko co najlepsze w Dniu Kobiet również dla Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :) również życzę wszystkiego co najlepsze! :) Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się tu podoba i na pewno będę wpadać częściej. Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie w wolnej chwili :) Zapraszam www.divoces.blogspot.com
    Jeśli Tobie też spodoba się mój blog to może wzajemna obserwacja ? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet, świetne fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze bycia na meczu ;( :*
    Super naszyjnik *.*


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great photos!
    following you now! hope you'll follow me, too!
    happy sunday!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, ja też nie mogę się doczekać lata <3
    Zapraszam do mnie.Jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj i daj znać, a na pewno się odwdzięczę ; )
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tym wisiorku! <3
    Zapraszam Cię do mnie na notkę o kombinezonach, jeśli zaobserwujesz mój blog, z przyjemnością się odwdzięczę ;)
    www.fimejl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello lovely, thank you for the sweet comment on my blog, I really appreciate it! :)

    I'm your newest follower and l look forward to your next post!

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestawik fotek! :) gratuluję tej 1000 ! i żżyczę by było jeszcze więcej i więcej :)))

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. smaku tylko narobiłaś takimi zdjęciami... :-) pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna para:)))

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Twój komentarz się tutaj nie pojawił oznacza to, że przekroczył pewien poziom przyzwoitości i kultury. Chamstwo nie będzie tutaj tolerowane. W razie pytań dlaczego Twój komentarz się tutaj nie pojawił zapraszam beatamucha94@gmail.com