niedziela, 23 lutego 2014

Must have 2014

Witajcie Kochani! Dzisiaj przedstawię Wam moją listę życzeń na rok 2014 :)

1. Na pierwszym miejscu jest podróż. Gdziekolwiek. Najważniejsze aby było ciepło i pogoda sprzyjała. Takim idealnym wyjazdem może być: Trójmiasto. Uwielbiam tam jeździć. Od dziecka jeździłam tam z rodziną. Zawsze miło wspominam kawalerkę na ul Mariackiej. Wieczory tam były bardzo... magiczne :)

2. Must have - koszulka shameless. Są bardzo tanie i bardzo stylowe. Mi do gustu najbardziej przypadła ta:

3. Buty. Te od Giuseppe Zanotti'ego są obłędne. Marzę też o sandałach na lato od Tommy'ego Hilfiger'a 
4. PLNY LALA jest kilka rzeczy które przypadły mi bardzo do gustu. Mianowicie są to:
- bluza Warszawska LALA
-oraz dwie bluzki: również Warszawska LALA i Lubię swoją dupę.

5. Torebka. Strasznie kusi mnie ta od Michaela Korsa Hammilton, natomiast jej wartość jest równoznaczna ze średnią wypłatą 60% Polaków: 1500,- Jednak byłam ostatnio w Parfois i zakochałam się, może nie przypomina wyglądem do tej od Michaela, ale również jest super i co więcej- na moją kieszeń :) Dwie które spodobały mi się najbardziej:

W międzyczasie przypomniałam sobie o kolejnej wspaniałej torebce paulinaschaedel:


Dobrze, że jest to lista must have 2014, a nie must have marzec, ponieważ nie wiem ile musiałabym wydać na te wszystkie perełki :) Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej niedzieli. Do następnego :)

5 komentarzy:

  1. Wszystko bym przygarnela ;D dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz małą buźkę ale za to jaką śliczną ;) spodobał mi się twój blog a więc będę wpadała częściej, obserwuję;) pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy są świetne :) Koszulka z 1 zdjęcia w sumie najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sandalki i ostatnia torebeczka sa super :)

    dziekuje za odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Followed you back. Love those shoes!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Twój komentarz się tutaj nie pojawił oznacza to, że przekroczył pewien poziom przyzwoitości i kultury. Chamstwo nie będzie tutaj tolerowane. W razie pytań dlaczego Twój komentarz się tutaj nie pojawił zapraszam beatamucha94@gmail.com