piątek, 17 stycznia 2014

Cześć!

Cześć! Postanowiłam założyć blog, który miałby umilić życie, zainspirować osoby podobne do mnie. Zauważyłam, że dzisiejszy świat daje nam mnóstwo możliwości, dotyczących naszych outfitów, kosmetyków, form spędzania wolnego czasu, bądź gotowania. Jednak nadmiar tych opcji, powoduję u nas nie tylko ból głowy ale i szczuplejszy portfel:) Jest tego tyle, że łatwo się w tym wszystkim pogubić. Dlatego, jedną z tych rzeczy o których będziemy tutaj pisać, będzie to, co wszystkie lubimy najbardziej czyli ZAKUPY. Dobrze jest znana nam ta sytuacja, w której wydaję się, że coś jest wielką okazją i dumne ze szczęścia, które się nam przytrafiło szybciutko biegniemy do kasy, bądź najeżdżamy myszką na przycisk Kup Teraz! Dopiero po przyjściu do domu okazuje, się, że nie byłyśmy aż tak sprytne i szczęśliwe jak nam się wydawało.
Mimo tego, wiele z nas po prostu nie ma ochoty robić już zwrotów, i doskonale to rozumiemy. W centrach handlowych mieć styczność z krzywymi spojrzeniami ekspedientek (nie mówiąc już o obowiązku przetrzymywania rachunków, ja w portfelu mam ich więcej niż pieniędzy, za to nigdy nie mam akurat tego, który jest mi potrzebny). A oto ja:

  
Już  w kolejnym poście napiszę na temat bardzo miłej sytuacji z salonem Li Parie oraz jej właścicielką. :)
 

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna kobietka z Ciebie :) Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Twój komentarz się tutaj nie pojawił oznacza to, że przekroczył pewien poziom przyzwoitości i kultury. Chamstwo nie będzie tutaj tolerowane. W razie pytań dlaczego Twój komentarz się tutaj nie pojawił zapraszam beatamucha94@gmail.com